یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

یگانه بی بابای من

سرماخوردگی

1392/7/14 9:38
550 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا بشنو صدایم را

 

سلام عزیزک مامان یگانه جان

الان دو روزه یگانه جان سرما خورده ولی چون کسی توی خونه نیست مراقبش باشه مجبور بودم بگذارمش

پیش دبستانی حداقل اونجا کسی هست اگر خدای نکرده اتفاقی افتاد برایش ازش نگهداری کنه دیروز

همخود من از شدت درد که تمام بدنم گرفته بود اصلا حوصله نداشتم من هم سرما خورده بودم ولی

مجبور بودم با مسکن روی پاهایم بیاستم ساعت ٢ نیم از شرکت مرخصی گرفتم رفتم خونه یگانه اومدم

بود بچه ام بی حال به خواب رفته بود فورا نهار (سوپ ) گرم کردم و بیدارش کردم باهم نهار را خوردیم

مسکن خوردم و نیم ساعتی خوابیدم ساعت ٤ می بایست برم خونه خانم دکتر تا ١١ تقریبا اونجا بودیم

یگانه به خواب رفته بود سرویس گرفتیم اومدیم خونه صبحی الان خودم بهترم ولی دخترم خیلی گلو درد

هست خدایا خودت کمکمون کن فقط تو می توانی کمکم کنی خدااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان پارسا و پرهام
14 مهر 92 17:21
ایشالا که زودی خوب بشه خاله جون کاش نزدیک من بودی خودم ازت مراقبت میکردم برات سوپ درست میکردم اما از راه دور برات دعا میکنم که فرشته ها ازت مراقبت کنند و زودی خوب بشی


ممنون دوست کلم همین که به فکر من و دخترم هستید سپاسگزارم راستی ادرس وبلاگت صحیح نیست خیل یدوست داشتم بیایم پیشت
مامان لي لي
14 مهر 92 18:08
مرسي از لطفت عزيزم يكي اون بالا حواسش هميشه بم بوده و تو أوج نا أميدي و.... بم حالاي أساسي داده مطمئن باش گلم پايان شب سياهت سپيده
مامان ماهان
14 مهر 92 23:01
سلام عزيزم خدا نكنه مگه مامانت اونجانيست يا خواهرات يا خوهرشوهري مادر شوهري كسي واييييي خيلي ناراحتم تو رو خدا برام كامنت بزار يادت نره گلمبعد هم انقدر ناراحت نباش اينجور بدتر اذيت ميكني خودتو فدات بشم
مامان ماهان
15 مهر 92 13:33
خصوصي داري گلم
مامان ماهان
15 مهر 92 16:20
يگانه جونم فردا روز كودك روز توئه روزت مبارك نازنينم
مامان ماهان
15 مهر 92 16:26
هزاران بار روزت مبارك عزيز دلم
مامان سيد محمد سپهر
16 مهر 92 11:40
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود ____________________________ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...با پست جديد منتظ حضور گرمتون هستم
مامان سيد محمد سپهر
16 مهر 92 11:40
گلي منم رمز
نی نی 1
16 مهر 92 12:48
سلام امیدوارم در سایه ی لطف پروردگار به رویاهای قشنگتون برسید
نی نی 1
16 مهر 92 12:49
راستی روزت مبارک یگانه جونی
.
16 مهر 92 17:49
درخت باشی و برگ های اندوهت انبوه برگ برگ که می ریزد عاشق پاییز می شوی
مامان پارسا و پرهام
17 مهر 92 11:28
lمامانی آدرس من shohreh.niniweblog.comهستش بازم اگه اشتباه بود بهم بگو
لیلا جواهری
17 مهر 92 16:30
عزیزای من خدا بد نده. ایشالا بهتر میشید. روزت مبارک یگانه جونم.
مامان امیرشایان
19 مهر 92 20:26
سلام عزیزم الان بهترید الحمدلله من خرم آبادم کاش همشهریت بودم حداقل یگانه جون رو نگه می داشتم همه وبلاگت رو خوندم اولاش خیلی نا امید بودی بعدش شکر خدا بهتر شدی تو باید قوی باشی تا بتونی دخترت رو بزرگ کنی و به مراتب بالا برسونی اگه کمکی از دستم بیاد همه جوره در خدمتتم
مامان ماهان
19 مهر 92 23:46
كجايي عزيزم يادتون كردم اومدم ببينم گلم خوب شده
مامان پارسا و پرهام
20 مهر 92 10:43
مامانی الان که آدرسم درست شده رمزتو برام بفرست ممنون