یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

یگانه بی بابای من

تب کردن یگانه

1392/7/22 8:29
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم

صبحی زود ساعت ٥ از صدای یگانه جون بیدار شدم دیدم وای خدای من تب داره خیلی زیاد فورا برایش

شربت مسکن اوردم نمی تونست بخوره به هر زحمتی بود بهش دادم تا ساعت ٦ تبش اومد پایین

مجبور شدم نفرستمش پیش دبستانی بهش کمی صبحونه دادم مجبور شدم تنها بگذارمش خونه ولی

به همسایه مون‌( صاحب خونه ) گفتم بهش سر بزنه می ترسیدم تنها یک دخترک ٥ ساله توی خونه

باشه ولی مجبورم ....................... خدا

گفتم اگر تب کرد به من زنگ بزنه خدا کنه بهتر بشه اخه این جا مرخصی گرفتن سخته ولی مجبورم

ظهر ساعت ١٢ برم چون نهار نداره باید چیزی برایش درست کنم

خدا کنه تا ظهر بهتر بشه عزیزان برایم دعا کنید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عرشیا
22 مهر 92 8:49
سلام ،من تازه با وبلاگت اشنا شدم و از نوشته هات هم خوشحال شدم و هم ناراحت . خوشحال از اینکه مادر خوب و با غیرتی هستی و به خاطر دختر گلت تمام سختیهارو به جون خریدی و ناراحت از اینکه نوشته هات یه جورایی منت رو دخترت میذاره امیدوارم دختر گلت بعد از اینکه تونست این نوشته هارو که از روی دلتنگی و سختی روزگار نوشته شده بخونه این احساس بهش دست نده. عزیزم میدونم سخته بدون پدر یه بچه رو بزرگ کرد اما برای اینکه دختر نازت یه روزی از وجود خودش سرخورده نشه از روزهای شاد براش بیشتر بنویس حتی برای تظاهر . هرچند برات سخت باشه . به وبلاگ ماهم سر بزن خیلی خوشحال میشم .یگانه نازم رو ببوس . از عکسهای زیباش هم بذار تا روی ماهشو ببینیم.


عزیزم ممنون خوشحال شدم اومدی پیشم امیدوارم یگانه هم روزی بفهمد که من بدون منت اون را بزرگ کردم
مامان ماهان
22 مهر 92 9:06
ان شاالله زودتر خوب ميشه نگران نباش گلم
مامان نازنين
22 مهر 92 9:21
انشاالله زودتر دخمل گلتون خوب مي شه .اگر مي شه به من هم رمز بدين


عزیزم ادرست اشتباه هست
مامان لي لي
22 مهر 92 10:22
انشالله زود زود خوب ميشه ماماني
پاشورش كن بش هشت ساعت به هشت ساعت ١٦ قطره استامينوفن بده، توي بيني اش قطره رينوسالتين بريز و .......
اگر ديدي بازم تب داره حتما ببرش دكتر
الاهي فداش شم كه مريض شده گل دخترم😘😘😘


عزیزم ممنون بابت لطفت بهش قطره دادم به امیدش به خدا
مامان امیرشایان
23 مهر 92 13:21
انشالله هر چی زودتر خوب بشه مامان مهربون
مامان لي لي
24 مهر 92 1:59
يگانه جونم چه طوره،؟ بهتر شد؟
مامان پارسا و پرهام
26 مهر 92 1:31
ایشالا زودی خوب میشه مامانی من براش جز دعا کاری نمیتونم بکنم پس لطفا مراقب گل دخترمون باش
مامان امیرشایان
1 آبان 92 18:51
سلام عزیزم خبری از خودت و یگانه جون بذار ما تو فکرتیم
مامان امیرشایان
3 آبان 92 0:27
سلام عید غدیرتون مبارک