یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

یگانه بی بابای من

تولد

1392/6/24 17:45
847 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

عزیزم مامانی را ببخش باور کن خیلی سعی کردم

خیلی تا بتوانم حداقل برای تولدت بتوانم کادویی بخرم ولی از شانس بد من

صاحب شرکت رفته مسافرت و حقوق فعلا بی حقوق چه می شود کرد

دیشب که اومدم خونه برایت یک بسته سوهان خریدم چون خیلی دوست

داشتی خانم دکتری هم که می روم پیشش فهمید که تولد تو هست برایت

یک شال کلاه خوشگلی خریده بود خیلی خوشحال شدی که من هم از

خوشحالی تو به شوق اومدم کاش بابایی هم بود کاششششششششششش

می توانستیم سه تایی باهم این تولد را جشن بگیریم کاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشیدا
25 شهریور 92 9:18
گل من ،عزیز من ،تولدت مبارک .ایشالا همیشه سالم و شاد باشید .
رزیتا
26 شهریور 92 8:50
گل دختر ناز تولدت مبارک .
مثل هیچکس
27 شهریور 92 12:50
تولدت مبارک گلم ایشالا تولد120 سالگیت .براتون ارزو میکنم این روزای تلخ وتنهایی تمام بشه وروزهای خوشی از راه بیاد .به امید اون روز
مامان سيد محمد سپهر
1 مهر 92 11:27
تولد گل دختري مبارك......انشاء الله جشن عروسيش..خيلي دوست دارم حرفهاتو بشنوم......انشاء الله آن روي سكه را هم ببينيد و از اين حالت دربياين....با پست جديد به روزيم....