یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

یگانه بی بابای من

امید 2

1392/6/27 11:08
756 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم خیلی خوش آمدی .نظریادت نره

سلام دختر عزیزم و دختری که دلش مثل دریاست

امروز می توانم امروز می توانم با دخترم یک جشن کوچولویی بگیریم و اون

هم با کمک بهترین دوستم

قراره عصری برای یگانه یک لباس گرم بخرم و همچنین کفش که بهش قول

داده بودم خدایا ممنون که یک پنجره امید به روی من باز کردی و من توانستم

کسی را پیدا کنم این جا بتوانم باهاش دردل کنم بتوانم غم و غصه هایم

را بهش بگم بتوانم..................

خدایا ازت ممنون ممنون که هنوز من و یگانه دخترم را نگاه می کنی و تنهایم

نگذاشتید خدایا ممنوننننننننننننننننننننننن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

.
30 شهریور 92 18:40
زندگی،جیره ی مختصریست؛مثل یک فنجان چای؛و کنارش عشق است،مثل یک حبهء قند.زندگی راباعشق،نوش جان بایدکرد