یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یگانه بی بابای من

تنهایی و دل شکستنننننننننننن

1392/5/26 17:18
255 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Angel Graphic

خدایا  غم تا کی افسوس تا کی

دلم خیلی گرفته خیلی زیاد

اصلا حوصله خودم هم ندارم کاش بودی و سرم را روی شونه های گرمت

می گذاشتم و های های گریه می کردم از روزگار گله دارم از همه همه همه

خدایا خودت بهتر از دل من خبر داری دوستان عزیز که در دنیای مجازی باهم

دوست شدیم خیلی به من لطف دارند ولی به خدا عزیزان سخته خیلی

سخته دیگه بریدم وقتی یگانه جون چیزی از من می خواهد نمی دانم

چی جوابش را بدهم روزها که سرکار می ایم تا ظهر خونه تنها هست

بعد از ظهر ها هم می برمش خونه همسایه مون تا عصر برگردم عزیز دل

مامان به خدا به خاطر مشکلات می روم سرکار وگرنه هیج وقت تنها یادگار

عشقم را تنها نمی گذاشتم .

دیشب با زبون بی زبون از من کامپیوتر می خواست اخه بچه همسایه مون

کامپیوتر داشتند ولی خودش بعد فهمید تقاضای بی خودی کرده دلم شکسته

توان نوشتن را ندارمممممممم

خداااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمین زهرا
27 مرداد 92 1:33
ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید.نمیدونم چی بگم جز ارزوی صبر و ارامش
مامان ترنم
27 مرداد 92 1:44
نا امید نباش خدا بزرگه امیده که به آدم انرژی مثبت میده بازم بیا پیشمون عزیزم از یگانه جون عکس نمیذاری ... من مشهدم
.
27 مرداد 92 9:46
خانم من مشکلات شما را تا حدی درک می کنم و آمادگی دارم تا حدودی به شما کمک کنم.یک بار دیگه بهتون پیغام دادم .اگر تمایل دارید یک ایمیل به من بزنید تا بیشتر با هم آشنا بشیم شاید بتونم کمی از مشکلاتتون را حل کنم
rahmani.saboor@yahoo.com[hr
سلام دوست عزیز ایمل زدم
يك دوست
30 مرداد 92 7:47
ببخشيد اگه كامپيوتر ندارين پس با چي مياي وب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



دوست عزیز من سرکار هستم توی یک شرکت خصوصی انجا می ایم وب
لی لی
16 شهریور 92 17:57
منم سوال یه دوسترومیخواستم بپرسم که جوابشوخوندم خدابزرگه توکلت علی الله