یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یگانه بی بابای من

پرستاری بچه

1392/5/29 10:50
281 بازدید
اشتراک گذاری

MocMoc Girl emoticon

سلام دختر عزیزم

نمی دانم چی بنویسم خیلی کلافه ام با این حقوقی که به من می دهند

درگیر هستم اخه بی انصاف ماهی ٣٠٠ تومان هم شد حقوق دیروز همسایه مون

که یگانه را می برم پیشش گفت یک خانم دکتری هست یک پرستار برای

فرزندش می خواهد ٩ ماهه هست شاید به احتمال زیاد این کارم را کنار

می گذارم و می روم اونجا اخه هر چی باشه حداقل یک خوبی داره

که جگر گوشه ام پیشم هست خدایا فقط فقط تو

نمی دانم چی بگم چی بنویسم شاید هم وقتی دخترم بزرگ شد این وبلاگ

را به اون نشون ندهم نمی خواهم بفهمه چی کشیدم

خیلی سخته خیلییییییی

عصری نوبت دکتر دارم خیلی پا درد شدیدی دارم نمی توانم روی پام بایستم

خدایا تو بزرگی و رحمان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشيدا قند عسل
29 مرداد 92 11:20
خيلي خودت رو آزار نده توي اين اوضاع گروني همدردهاي شما بسيارند با اين حقوقهايي كه ما مي گيريم بايد خودمون رو تا آخر برج بكشونيم تازه فقط خورد و خوراك ولي روحيه شاد كه پول نميخواد اگه اينجوري ادامه بدي يگانه هم خيلي زود ناراحت و افسرده خواهد شد چون كاملا درك ميكنه كه شما بشدت غمگين و ناراحتي به هر بهانه اي حتي به زور بخند مثل من كم كم عادت خواهيد كرد و كم كم واقعا خواهيد خنديد شاد باشيد شاد خدارو شكر كه يگانه سالمه يه عكس خوشگل ازش برامون بذار تا اين خوشگل خانوم رو كه ميره پيش دبستاني ببينيم بوسسسسسسسسس براي فسقل خودم.
عروسکهام پرنیا وپانیا
30 مرداد 92 0:17
عزیزم خصوصی داری
مامان شبنم
30 مرداد 92 11:33
سلام گلم.با اجازه لینکتون میکنم
چرا اینقدر داری خودت و اون طفل معصوم اذیت میکنی.پدر شوهر و مادر شوهر من جدا از هم زندگی می کنن پدر شوهرم هیچ وقت برا بچه هاش پدری نکرد و بهشون خرجی نمیداد ولی مادر شوهرم یه زن قوی و مهربون که با چنگ دندون بچه هاش بزرگ کرد و الان هر سه تاشون تحصیل کرده هستن با اینکه مادر شوهرم الان درامد مناسبی نداره و خرجش به سختی در میاره ولی دستش جلو بچه هاش دراز نمی کنه ولی همیشه شاد کلی دوست داره دوره قران میره ورزش میره میخوام بگم شما هم باید قوی باشی نزار یگانه جون غمگین باشه اون بچه باید زندگی کنه ببخش زیاد حرف زذم


عزیزم می دانم ولی من همش یکساله شوهرم را از دست دادم هنوز با خودم کنار نیومدم سعی می کنم گلم
.
6 شهریور 92 12:00
سلام چند روزی هست خبری از شما نیست؟
☂ marjan ☂
9 شهریور 92 15:37
سلام عزیزدلم! خیلی متاثر شدم از خوندن وبت! الهی که به زودی مشکلاتت حل شن! مرسی که پیش من اومدی