یگانهیگانه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

یگانه بی بابای من

خرید

1392/6/9 15:51
261 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته ای خدا طاقت ندارم

خدایاااااااااااا

خدایااااااااااااااااااا

چی بگم از دست این زمونه از همه گله دارم

خدایا از تو هم گله دارم چرا چرا چرا چرا های هست بدون جواب؟؟؟؟؟؟؟؟

عصری قراره برم برای یگانه کفش و کیف بخرم خدایا کمکم کنننننننننننن

خیلی برام سخته خیلی زیاد.................

از دوستان عزیزم که توی این مدت باهاشون اشنا شدم می خواهم برایم دعا

کنید..........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساینا
10 شهریور 92 2:45
عزیز دلم منم کرمانی ام وقتی خوندم وبلاگتوکلییییییییییییییییییییی دلم گرفت میخوام بگم که منو همراه و کمک خودت بدون...هرکاری که داشتی بهم بگو هروقت گیر کردی بهم خبر بده هر کمکی که بخوای با جون دل برات انجام میدم...ما انسانیم از یه پوست وخون تازه هم شهری ام هستیم نگراننباش خدا بزرگِیه عکسم از دخمل ناززت بزار ببینیمش


سلام دوست عزیزم ممنون به خدا فقط توی دنیای مجازی راحت می توانم حرف دلم را بزنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 شهریور 92 8:12
مامان یگانه مهربون. خیلی سخته. همه پستناتو خوندم. خدا بهت صبر بده تا بتونی یگانه جون رو به خوبی بزرگش کنی. توکلت به خدا رو از دست نده.


ممنون دوست عزیزم که تنهایم نگذاشتید
میترا
13 شهریور 92 11:44
سلام خانمی تو زندگی امیدت به خدا باشه